Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Biżuteria w Zachęcie | Polski Jubiler





Biżuteria w Zachęcie

12 czerwca w Galerii Sztuki ZACHĘTA w Warszawie odbyła się premiera jesienno-zimowej kolekcji Swarovskiego. Gośćmi imprezy były m.in. Katarzyna Zielińska, Agnieszka Cegielska, Tamara Arciuch, Grażyna Torbicka, Teresa Rosati, Dorota Williams, Bogna Sworowska i Paulina Krupińska.

pj-2014-04-06

pj-2014-04-07

Miejsce zostało wybrane nieprzypadkowo, ponieważ prezentowana kolekcja Facets of Light to wg Nathalie Colin, dyrektor artystycznej Swarovskiego, połączenie sztuki i światła. W kolekcji bardzo widoczne jest zastosowanie metali w różnych kolorach – od cielistych odcieni metalicznych przechodzimy do żywych i jaskrawych barw. Z połączenia zdecydowanych akcentów kolorystycznych i czystych, graficznych linii powstały wysublimowane ozdoby. Efekty uzyskane przez załamanie światła wykorzystano do stworzenia zarówno codziennej, uniwersalnej biżuterii, jak i odważnych propozycji, które są zdecydowaną deklaracją modnego stylu. Firma Swarovski dysponuje zróżnicowaną ofertą produktów cechujących się niezrównaną jakością i kunsztem, a jej twórcze ambicje wykraczają daleko poza samą produkcję kryształów. Założona w 1895 roku w Austrii firma Swarovski zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą najwyższej jakości kryształów, kamieni szlachetnych i syntetycznych, a także gotowych wyrobów w postaci biżuterii, akcesoriów i elementów oświetleniowych. Artystyczne wyroby z kryształu można podziwiać w stworzonej specjalnie w tym celu interaktywnej galerii Swarovski Kristallwelten. Prowadzone już przez piąte pokolenie rodzinne przedsiębiorstwo Swarovski Crystal Business działa obecnie na całym świecie, a jego sieć 2350 sklepów obejmuje obszar 170 krajów; firma zatrudnia ponad 25 tys. pracowników.