Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Ponadczasowa klasyka i gadający zegarek | Polski Jubiler





Ponadczasowa klasyka i gadający zegarek

Moda panująca na rynku zegarków nie zaskakuje. Wciąż najchętniej kupowanymi modelami czasomierzy w Polsce są modele klasyczne. Klienci salonów zegarmistrzowskich wybierają zegarki na bransolecie lub pasku o delikatnej, minimalistycznej tarczy.

pj-2014-03-34

Na rynku zegarków zapanowała moda na retro. Modele czasomierzy z lat 50., 60. i 70. wracają i, co ważne, są bardzo chętnie kupowane przez Polaków. Obecnie mamy do czynienia z niemal masowym odkrywaniem wzornictwa z końca ubiegłego stulecia. Jak podkreślają specjaliści, jest to odpowiedź młodego pokolenia na masową chińską produkcję. Każdy chce po [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej