Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Debiut BRIJU na GPW | Polski Jubiler





Debiut BRIJU na GPW

29 maja 2014 r. na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie zadebiutowała notowana do tej pory na NewConnect spółka BIRJU S.A. Był to 11 tegoroczny debiut na rynku regulowanym warszawskiej giełdy. Tym samym BRIJU jest 456 spółką notowaną na tym rynku oraz 30, która przeszła z NewConnect na główny parkiet GPW.

Akcje BRIJU S.A. zadebiutowały dziś na rynku podstawowym Giełdy Papierów Wartościowych. Oferującym był Trigon Dom Maklerski. Kurs otwarcia wyniósł 13,10 zł. Przed godz. 10-tą akcje BRIJU drożały o 6,8 proc.

BRIJU specjalizuje się w projektowaniu, wytwarzaniu i dystrybucji wysokiej jakości wyrobów jubilerskich ze złota, srebra oraz z kamieni szlachetnych i syntetycznych. Asortyment Spółki obejmuje unikatowe własne kolekcje oraz modowe kolekcje wyrobów biżuteryjnych, które są oferowane w szerokiej gamie wzorów. Spółka zajmuje się również handlem hurtowym w segmencie metali szlachetnych, głównie złota i srebra.

- Debiut BRIJU na Rynku Głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie jest jedną z ważniejszych dat w historii naszej Spółki. Skala działalności oraz nasze ambicje i plany rozwoju wskazują, że miejsce BRIJU jest na Rynku Głównym warszawskiej Giełdy. Zmiana rynku notowań tworzy dla nas i naszych inwestorów nowe możliwości. – mówi Przemysław Piotrowski, Prezes Zarządu BRIJU S.A.

Do obrotu na rynku regulowanym zostało dopuszczonych 3 978 260 akcji BRIJU S.A.

- Chciałbym podziękować wszystkim dzięki, którym możliwe było przejście na Rynek Główny Giełdy Papierów Wartościowych. Liczę, że przeniesienie notowań akcji oraz systematyczna poprawa wyników, dzięki realizowanej strategii przełoży się na większe zainteresowanie inwestorów. W efekcie również wpłynie na poprawę wyceny Spółki, która w naszej ocenie jest obecnie znacznie niedowartościowana – dodaje Przemysław Piotrowski.

Strategia rozwoju BRIJU zakłada wzmocnienie marki BRIJU i budowę własnej sieci sprzedaży. W ciągu dwóch lat Spółka zamierza otworzyć 22 sklepy własne oraz 20 sklepów franczyzowych pod marką BRIJU i tym samym zostać jedną z bardziej liczących się sieci jubilerskich na rynku.

Na rynku NewConnect BRIJU S.A. była obecna od 2011 r., prace nad przeniesieniem notowań na Rynek Główny GPW rozpoczęły się jeszcze w 2013 r. W listopadzie Spółka złożyła Prospekt do Komisji Nadzoru Finansowego, który został zatwierdzony 18 marca br. Przeniesienie odbyło się bez emisji, ani sprzedaży akcji.

O BRIJU S.A.:

Działalność Spółki jest kontynuacją blisko 100-letniej tradycji jubilerskiej rodziny Piotrowskich. Obejmuje ona dwa segmenty: projektowanie, produkcję i dystrybucję wysokiej jakości wyrobów jubilerskich oraz handel kruszcami złota i srebra. Segment wyrobów jubilerskich obejmuje najstarszą działalność Spółki, od 2011 roku produkcja odbywa się pod marką BRIJU. Spółka posiada unikatowy na polskim rynku system produkcji wyrobów jubilerskich, wykorzystujący najlepsze, światowe technologie i sprzęt.