Zabłysnąć na tle konkurencji

Małe, najczęściej rodzinne salony jubilerskie znikają z mapy Polski. Ich miejsce zajmują galerie z biżuterią autorską bądź salony sieciowe. Te ostatnie powoli wypierają małych przedsiębiorców.

pj-2013-06-11

Właściciele salonów jubilerskich muszą więc zawalczyć o swoją pozycję na rynku. Postarać się wypromować swoją markę oraz zaistnieć na rynku commerce, aby móc współistnieć na trudnym rynku jubilerskim w Polsce. W wypełnieniu tego zadania pomóc może szeroko rozwinięta kampania reklamowa i inwestycja w nowoczesny sprzęt, który umożliwi zbudowanie dobrego wizerunku naszego salonu w oczach klienta.

 

Jakość przede wszystkim

Właściciele salonów jubilerskich, aby istnieć na rynku i wypracowywać zyski, muszą zadbać o swoich klientów. W ich sklepach z biżuterią muszą znajdować się wyroby o wysokiej jakości. Nie można pozwolić sobie na posiadanie w swoim asortymencie niepełnowartościowej biżuterii. Jak podkreślają specjaliści od marketingu, sukces zależy przede wszystkim od jakości świadczonych usług. – W salonach musi znajdować się biżuteria najwyższej jakości, a całość usług musi być świadczona na najwyższym poziomie – mówi dr Katarzyna Miśkowska, specjalista ds. marketingu WSBAiZ. – Należy także stale się rozwijać, poszerzać swoją ofertę, nawiązywać współpracę z projektantami biżuterii o znanych i uznanych nazwiskach – dodaje. Dobrym rozwiązaniem wydaje się także konsolidowanie się w „grupy jubilerskie”. Razem można szybciej reagować na zmiany na rynku, ponosić koszty inwestycji, uzupełniać się wiedzą oraz korzystać ze swojego doświadczenia. Jednak same zmiany nie wystarczą. Potencjalni klienci muszą wiedzieć, że nasz salon jubilerski zmien

[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl