Polacy wybierają Roleksa

Na polskim rynku zegarmistrzowskim najlepiej sprzedają się zegarki najtańsze, choć nie można nie zauważyć, że dość dobre wyniki sprzedaży osiągają też zegarki ze średniej półki cenowej.

pj-2013-05-32

Zegarki najdroższe kupują w naszym kraju przede wszystkim mężczyźni, którzy traktują je jako uzupełnienie swojego wizerunku. A ich sprzedaż utrzymuje się od lat na stałym poziomie. Z badań konsumenckich wynika, że na zakup zegarka statystyczny Polak przeznacza od 500 do 2 tys. złotych.

Rozpoznawalność marek

Z raportu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce” opublikowanego przez KPMG wynika, że wśród Polaków o ponadprzeciętnych dochodach, czyli zarabiających ponad siedem tysięcy brutto miesięcznie, najbardziej rozpoznawalną marką zegarmistrzowską jest Rolex. Za markę luksusową i godną pożądania jest on uważany przez 91 proc. respondentów. Blisko trzy czwarte przebadanych osób zna markę Omega, zaś ponad połowa – markę Zenith. – Wiedza na temat najlepszych i najbardziej luksusowych marek zegarmistrzowskich w Polsce nie jest duża – mówi Wojciech Prączyk, zegarmistrz, właściciel salonu Zegar. – Polacy nie znają się na zegarkach, kluczowym kryterium wyboru cz [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej