Madonna projektuje dla Choparda

Projektowanie dla celebrytów oraz udostępnianie im biżuterii na wyjątkowe okazje stało się specjalnością szwajcarskiej firmy Chopard.

pj_2008_06-54.jpg

Znany szwajcarski producent luksusowych zegarków i biżuterii podjął współpracę ze słynącą z autokreacji i prowokacji gwiazdą muzyki pop Madonną, dla której wiceprezes Caroline Gruosi-Scheufele zaprojektowała pierścionek zdobiony 258 diamentami. W tym pierścionku oraz naszyjniku w kształcie krzyża z poruszającymi się diamentami (Happy Diamonds) piosenkarka pojawiła się na okładce swojej najnowszej płyty zatytułowanej "Hard Candy". Jej nowy, hip-hopowy styl podkreśla dodatkowo pasek utrzymany w stylu bokserskim, z charakterystyczną literą M i poruszającym się diamentem (symbol Choparda). To już drugi projekt tej znanej firmy dla Madonny - w 2005 roku z okazji wydania płyty "Confessions on a Dance Floor" powstał naszyjnik diamentowy "Hung-up".

Madonna w ozdobach zaprojektowanych przez firmę Chopard



Bursztynowa kolia dla Sharon Stone

Sharon Stone, podczas pobytu w Polsce z okazji 5. Gali Lexus Fashion Night, została obdarowana specjalnie na tę okazję zaprojektowaną biżuterią - bursztynową kolią.

Uroczyste przekazanie bursztynowej kolii nastąpiło 16 maja 2008 roku (piątek) w restauracji Ale Gloria! Wręczenia dokonała Ewa Kruk. Gwiazda była pod wrażeniem kolii wykonanej z bałtyckiego złota i zapowiedziała, że chętnie założy ją podczas festiwalu w Cannes. - Kolia z polskich bursztynów wydała mi się najodpowiedniejszym prezentem - pamiątką z Polski - wyjaśniła swój wybór projektantka w firmie W.KRUK Anna Orska. Kolie z kolekcji "Stone" zostały wykonane z żółtych przeświecających bursztynów - inspiracją do ich stworzenia były bursztynowe krople. Sąsiadują w nich bursztyny polerowane i matowe oraz srebrne satynowane kule. Każdy ze srebrnych elementów ma inną powierzchnię i średnicę. Wszystko po to, aby pokazać niepowtarzalność i wyjątkowość każdego z nich. "Stone" to limitowana kolekcja naszyjników wykonanych z bursztynów. Do salonów (Warszawa, pl. Konstytucji 6 oraz Poznań, ul. Paderewskiego 2) trafi limitowana seria 20 sztuk. t www.wkruk.pl



Brylant oprawiony w talent

Z okazji jubileuszu 10-lecia Galeria YES ogłosiła konkurs "Brylant/Brylart" na najciekawszą realizację hasła "Opraw brylant w talent".



Punktem wyjścia do artystycznych poszukiwań staje się kamień bliski doskonałości - brylant - przekazany przez firmę YES Biżuteria każdemu artyście przystępującemu do konkursu. Organizator przewidział następujące nagrody: I nagroda: 3 kg srebra, II nagroda: 2 kg srebra, III nagroda: 1 kg srebra. Jury w składzie: (przewodniczący) prof. Andrzej Boss - artysta, projektant, wykładowca na ASP w Łodzi; Wanda Gontarska - dyrektor Międzynarodowych Targów Złoto Srebro Czas; Anna Hryniewiecka - zastępca dyrektora ds. programowych Centrum Kultury "Zamek" w Poznaniu; Magdalena Kwiatkiewicz - założycielka Galerii YES; Tomasz Ogrodowski - artysta, projektant oraz Renata Sobczak-Jaskulska - historyk sztuki, kustosz Muzeum Sztuk Użytkowych, Muzeum Narodowego w Poznaniu, kierownik działu metali w Muzeum Sztuk Użytkowych w Poznaniu na posiedzeniu w dniu 19.05 zakwalifikowało 27 prac 25 uczestników (zgłoszono 84 prace 80 twórców). Ogłoszenie wyników oraz wernisaż pokonkursowej wystawy odbędzie się 19 czerwca 2008 roku o godz. 18.30 w Galerii YES, w historycznym budynku Hotelu Bazar w Poznaniu (ul. Marcinkowskiego 10). Wystawa będzie czynna do 31 sierpnia 2008 roku. t www.galeria.yes.com.pl



Święto biżuterii w Łodzi

a15 maja 2008 r. był w Łodzi świętem dla miłośników sztuki złotniczej. Tego dnia miały miejsce trzy duże wystawy biżuterii: wystawa "Schmuck 2008", wystawa studentów i pedagogów Katedry Biżuterii Akademii Sztuk Pię [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl