Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

BIŻUTERIA to nie wszystko | Polski Jubiler





BIŻUTERIA to nie wszystko

W prawidłowo zaopatrzonym salonie jubilerskim nie może zabraknąć nowoczesnych opakowań. Pudełko na biżuterię to nie tylko forma opakowania luksusowego produktu, ale także subtelna reklama salonu jubilerskiego. Im elegantsze i nowocześniejsze opakowanie na biżuterię tym większa szansa, że właścicielom salonu uda się zbudować odpowiedni wizerunek swojej firmy.

 



 

Opakowanie jubilerskie służy przede wszystkim do podkreślenia walorów ukrytej w nim biżuterii. Jednakże powinno także spełniać funkcje marketingowe, czyli przyczyniać się do zwiększenia sprzedaży biżuterii w salonie jubilerskim.

 

Pudełko na miarę biżuterii

Właściciele salonów jubilerskich zamawiając opakowania na biżuterię powinni zwracać uwagę na ich rodzaj i funkcjonalność. Pudełka muszą odpowiadać charakterowi sprzedawanej w danym salonie biżuterii. – W każdym salonie powinny być opakowania dopasowane do rodzaju sprzedawanej biżuterii. Zazwyczaj salony posiadają w swojej ofercie droższą i tańszą biżuterię – mówi Anna Jensen, menadżer firmy Westpack. – Dlatego też ważne jest, aby dopasować rodzaj opakowania do biżuterii. Do droższych wyrobów proponujemy luksusowe opakowania drewniane i skórzane – dodaje. Najdroższemu rodzajowi biżuterii znajdującemu się w salonie jubilerskim musi towarzyszyć specjalna oprawa. Pudełko powinno podkreślać nie tylko walory estetyczne, ale także musi być wykonane z trwałych i eleganckich materiałów. Opakowanie powinno doskonale komponować się z rodzajem biżuterii, które zostaje w nim zamknięte. Właściciele salonów jubilerskich nie mogą w identycznym pudełku zamykać kolczyków co pierścionków. Stawiać należy na różnorodność. – W każdym salonie powinny znaleźć się również opakowania okazjonalne, np. na chrzest, komunię, ślub, walentynki, święta – mówi Anna Jensen. – Okazjonalność można podkreślić kolorem opakowania oraz specjalnym nadrukiem okolicznościowym – dodaje. Niemniej w przypadku opakowań okolicznościowych panuje ta sama zasada – droższa biżuteria musi być opakowana w pudełko wysokiej jakości, które zachwyci klienta swoim niepowtarzalnym wzornictwem i jakością wykonania.

 

Charakter salonu

Nie należy zapominać, że dzięki opakowaniu można podkreślić styl salonu jubilerskiego. Coraz większa liczba salonów w Polsce decyduje się na stworzenie własnego opakowania bądź zamieszczenia na pudełku swojego logo. – Opakowania według własnego projektu stanowią wizytówkę firmy podkreślając jej indywidualność i niepowtarzalność. Jest to oczywiście najlepszy sposób promocji firmy wyróżniający ją spośród innych salonów biżuteryjnych – mówi Anna Jensen. – Jednak wiąże się ono z zamówieniem nieco większych ilości opakowań oraz dłuższym terminem realizacji – dodaje. Wydaje się jednak, że niedogodności związane z zamawianiem własnych opakowań jubilerskich kompensowane są przez korzyści wynikające z ich posiadania. Podkreślenia wymaga fakt, że nie wszyscy właściciele salonów jubilerskich chcą posiadać opakowania stworzone według oryginalnych [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Wiktoria Wilk