Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Wysoki standard usług w salonach jubilerskich | Polski Jubiler





Wysoki standard usług w salonach jubilerskich



Konkurencja na rynku jubilerskim z roku na rok jest coraz
większa. W pogoni za klientami na czele stawki wybijają się nie tylko ci,
którzy w swej ofercie mają interesujące kolekcje – coraz większe znaczenie zaczyna
odgrywać bowiem jakość i poziom obsługi – szczególnie w salonie jubilerskim,
jako miejscu gdzie sprzedawane są towary luksusowe.  Niskie ceny to zdecydowanie za mało, żeby
przekonać klientów do regularnego odwiedzania salonu. Odpowiednia atmosfera i właściwa
obsługa to czynniki które nie tylko sprzyjają zawieraniu transakcji ale również
budują markę i szacunek dla firmy.




Z pozoru oczywista sprawa, jaką jest poziom obsługi nawet w
największych salonach bywa niekiedy traktowana po macoszemu. Dyspozycyjność
personelu czasami przeradza się w nadgorliwość, a czasami po prostu jej
brakuje. W efekcie zażenowany klient udaje się do konkurencji. Czasami stali
klienci tracą zaufanie do marki, lub traktowani anonimowo – wybierają inny
salon. Jeśli nie chcemy aby takie sytuacje m

[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Agnieszka Wardzińska