Wizytówka biżuterii

pj_2011_11-64.jpgModa w opakowaniach jubilerskich zmienia się z sezonu na sezon. Jedno jednak pozostaje niezmienne – opakowania na biżuterię muszą być luksusowe. Właściciele salonów jubilerskich powinni zadbać, aby w ich sklepach nie zabrakło odpowiednich opakowań, gdyż świadczą one nie tylko o marce danego salonu, ale także są niemal bezpłatną reklamą.


Opakowania jubilerskie są jednym z podstawowych produktów marketingowych, które może wykorzystać salon jubilerski. Trudno bowiem oczekiwać od sklepów z biżuterią, że będzie reklamowała się w ogólnopolskich mediach.


Opakowanie z logo firmy

Właściciele salonów jubilerskich powinni postawić na opakowania z logiem ich sklepów. Każdy klient chce bowiem otrzymywać wysokowartościowy produkt sygnowany marką jego producenta. Trudno umieścić informację o sprzedawcy na biżuterii, dlatego też idealnym rozwiązaniem wydaje się być zamówienie odpowiednich opakowań. – Luksusowy produkt musi zostać umieszczony w opakowaniu, które oznaczone jest logiem marki – mówi dr Katarzyna Miśkowska, specjalista ds. marketingu. – W dzisiejszych czasach to marka sprzedaje produkt – im bardziej rozpoznawalna tym większym zainteresowaniem cieszą się produkty z jej logo – dodaje. Nie można zapominać także, że gros klientów decyduje się na zakup luksusowego towaru, który można określić mianem unikatowego. – Właściciele salonów jubilerskich powinni zatroszczyć się o wypromowanie swojej marki – mówi Katarzyna Miśkowska. – Zbliżające się zakupy świąteczne są do tego najlepszym momentem. W tym bowiem czasie do salonów jubilerskich przychodzi wielu nowych klientów – dodaje. Najłatwiejszym i zarazem najtańszym sposobem na przeniknięcie do świadomości klienta za pośrednictwem logo danego salonu jest umieszczenie go na opakowaniu z kupioną przez niego biżuterią. Warto również zastanowić się nad dołączaniem do każdego opakowania „wizytówki produktu& [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej