Sztuka sprzedaży srebrnej biżuterii

pj_2011_01-7.jpgPowszechnie uważa się, że srebrna biżuteria sprzedaje się sama. Właściciele salonów jubilerskich podkreślają, że wszyscy Polacy wiedzą czym jest srebrna biżuteria oraz czego można od niej oczekiwać. Jednak srebrną biżuterię trzeba odpowiednio zaprezentować potencjalnemu kupującemu. Ukazać ją jako niepowtarzalny okaz sztuki jubilerskiej.


Wizyta w salonie jubilerskim powinna klientom kojarzyć się możliwością obcowania z małymi dziełami sztuki, które można nosić ze sobą na co dzień. Dlatego też właściciele salonów jubilerskich powinni umieć podkreślić walory estetyczne oferowanej biżuterii i sprawić, żeby wizyta w naszym sklepie nie była jednorazowa.


Jubiler źródłem wiedzy

Właściciele salonów jubilerskich są najczęściej jednymi fachowcami jubilerskimi, z jakimi klienci mają do czynienia w swoim życiu. Dlatego też sprzedaż srebrnej biżuterii powinna wiązać się z przekazywaniem klientowi wiedzy na temat produktu, który zamierza kupić. Klient powinien otrzymać pełną wiedzę na temat biżuterii, którą zamierza kupić. Powinien zostać poinformowany z jakiego metalu wykonana jest dana biżuteria, jakie kamienie się w niej znajdują, jak ją konserwować. – Przekazanie klientowi kompetentnej wiedzy na temat biżuterii buduje nie tylko zaufanie pomiędzy klientem a salonem jubilerskim, ale także sprawia, że klienci będą mieli większą wiedzę na temat biżuterii i bardziej świadomie będą podejmowali swoje decyzje zakupowe – mówi Bogdan Wyżykowski, jubiler. Zadaniem właściciela salonu jubilerskiego jest także uświadomienie klienta, że biżuteria, szczególnie autorska, jest działem sztuki jubilerskiej i jako taka posiada swoją wartość, nie tylko majątkową, ale także estetyczną. – Udzielanie informacji na temat autora danej biżuterii powoduje, że klienci zdają sobie sprawę, że biżuteria jest formą sztuki współczesnej, równorzędn e j z obrazem czy rzeźbą – mówi Marcin Bagiński, projektant biżute- rii. [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej