Odpowiednie miejsce na biżuterię

pj_2011_11-15.jpgZwielokrotnienie sprzedaży biżuterii w okresie przedświątecznych zakupów łączy się nie tylko z zamówieniem asortymentu, ale przede wszystkim z odpowiednim wyeksponowaniem kosztowności. Należy pamiętać, że większość decyzji odnośnie zakupów prezentów podejmowana jest spontanicznie, dlatego też wiele zależy od ukazania towaru klientowi.


Właściciele salonów jubilers k i c h powinni pamiętać, że w okresie gwiazdkowych zakupów biżuteria powinna zostać zaprezentowana na witrynie sklepu, gdyż w ten sposób klienci będą mogli podjąć szybką decyzję o jej kupnie.


Operowanie światłem

Niezależnie czy salon jubilerski znajduje się w galerii handlowej czy zlokalizowany jest przy ulicy, właściciele salonów jubilerskich powinni zadać, aby na witrynie znalazła się ciekawa, modna biżuteria. – Potencjalny klient musi zostać „zmuszony” do wejścia do salonu za sprawą widoku zaprezentowanej biżuterii – uważa dr Katarzyna Miśkowska, specjalistka ds. marketingu. – Na wystawie należy zaprezentować najciekawsze obiekty biżuteryjne, które są odbiciem trendów obowiązujących na rynku – dodaje. Klienci zainteresowani są kupnem ozdób, które nie tylko przykują ich uwagę, ale także wpisywały się w trendy modowe. Specjaliści od marketingu podkreślają, że wystawa sklepu jest jego wizytówką. Musi odzwierciedlać atmosferę salonu, ale także prezentować ofertę, z której może skorzystać klient. Nie można także zapominać, że wystawa nie może być „przeładowana”, nie może znaleźć się na niej zbyt wiele okazów biżuteryjnych, gdyż wówczas poszczególne jej elementy stracą swój urok. – Należy znaleźć złoty środek, aby z jednej strony ukazać klientowi biżuterię, z drugiej sprawić, aby zachwycił się on konkretnym okazem biżuteryjnym – mówi Katarzyna Miśkowska. – Najwygodniejszym i najtańszym sposobem jest ustawienie na wystawie ekspozytorów, na które skierowane są różnego rodzaju smugi światła – od światła białego po lekko żółtawego – dodaje. Ekspozytory umożliwiają efektywne wykorzystanie [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Wiktoria Wilk